Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Polo V Hatchback 5d

Rysiek, 14 lat temu
Silnik 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Polo V Hatchback 5d 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2014 - Oceń swoje auto
4,46
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Rewelacja. To auto prowadzi się jek kompakt a nie jak auto miejskie
5,0
Całokształt
Kupiłbym to auto raz jeszcze i to koniecznie w kolorze czarnym, bo świetnie się prezentuje w czerni
Wrażenia
5,0
Silnik
To najsilniejsza obok układu jezdnego strona tego auta. W porównaniu z 1.9 tdi. Może i nie zbiera się tak raźno po naciśnięciu pedału gazu, ale gdy już ma odpowiednie obroty, to przyspiesza lepiej od starej jednostki. Inna bajka to hałas. Jest doskonale cichy jak na diesla i spala prawie litr paliwa mniej od kultowego 1.9 tdi 105 koni. Przejechałem tym autem 21 tys km i nie miałem z silnikiem najmniejszych problemów i jak go mam od nowości nie dolałem do niego ani kropli oleju
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wskakują doskonale na swoje miejsce. trochę długie przełożenia preferują raczej kierowców o spokojnym usposobieniu niż rajdowców
5,0
Układ jezdny
Poezja! Doskonałe właściwości jezdne. Prowadzenie tego auta to czysta przyjemność
Komfort
3,0
Widoczność
Trochę kiepsko jeśli spojrzeć do tyłu oraz są problemy z widocznością świateł sygnalizacyjnych na skrzyżowaniach. Muszę się pochylać do przodu, żeby je zobaczyć
5,0
Ergonomia
To auto jest stworzone do współpracy z człowiekiem, jest przedłużeniem jego układu nerwowego i jego kończyn. Wszystko w zasięgu i wszystko czytelne. Brawo!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa i szybko zaczyna chłodzić, ale czasem nie wiadomo czemu paruje przednia szyba tuż nad deską rozdzielczą. Irytuje także samoczynne włączanie się klimy, gdy nastawię nawiew na przednią szybę
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na miejskie auto jest dobrze. Z przodu miejsca sporo ( mam 187 cm wzrostu). Z tyłu nie spodziewajmy się cudów. Góra dwie osoby i to nie za wysokie inie za tęgie.
5,0
Wyciszenie
Doskonałe. Cichutko nawet przy prędkościach rzędu 140 km/h, potem robi się głośniej, ale to i tak kosmos w porównaniu do starego diesla Volkswagena
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest tanie w z tym silnikiem i z tym wypasem, ale w zamian dostajesz coś ponadprzeciętnego, a w dodatku te spojrzenia innych zazdrosnych kierowców! Jak to już ktoś kiedyś zauważył - to auto podoba się zarówno dresom, jak i kobietom. Na tle fiest, cors i punciaków wygląda dostojnie i dojrzale
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło, nic nie poluzowało ani nigdzie nie stuka, nie puka i nie trzeszczy. Wkurzają jedynie zbyt długi chlapacze za kołami, które przy większym obciążeniu potrafią niemiło zazgrzytać o asfalt na nierównościach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po ponad 20 tys km - nie było usterek

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Polo V Hatchback 5d 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Polo V Hatchback 5d