Wszystkie silniki zastosowane w tym modelu mają głowice z podwójnymi wałkami rozrządu także podczas remontu będzie drożej niż gdy głowica ma jeden wałek rozrządu. Dziwny kąt nachylenia przedniej szyby, dzięki czemu siedzi się jakby pod przednią szybą. Siedzi się wysoko, przez to przednia szyba wydaje się "krótka" - jeżeli podjedziemy blisko wiszących nad skrzyżowaniem świateł to ich nie widać. Bardzo małe lusterka. Nisko położona stacyjka o którą obija się noga. Brak blokady tylnych drzwi. Wysoki próg załadunkowy bagażnika. Dużo przestrzeni na przednich siedzeniach z tyłu już tylko przeciętnie. Stabilnością prowadzenia przewyższa dużo samochodów klasy kompakt. Bardzo precyzyjna skrzynia biegów, nic nie haczy. Posiada miękki lakier bardzo lekko można go zarysować. Zdarzają się błędy oprogramowania sterowników. Taka karoseria, że ciężko wyczuć gdzie kończy się maska. Egzemplarz wykonano w Hiszpanii, moje poprzednie polo było wyprodukowane na Słowacji. Największą wadą jest mimo wszystko bardzo wysoka cena tego modelu.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TDI-CR DPF 75KM 55kW
[l/100km]