Silnik
: Mały silnik 1.4 85 KM bardzo dobrze radzi sobie z masą tego auta.
5,0
Całokształt
W tej klasie aut konkurencja jest duża. Brałem pod uwagę inne marki ale na ten moment w 100% nie żałuję wyboru.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na plus: jednostka dobrze wyciszona, auto ładnie zbiera się od 3 tys. obrotów. Na minus: maks. moment obrotowy 132 Nm dopiero przy 3800obr/s.
4,0
Skrzynia biegów
DSG-7 biegowe w miarę płynnie przełącza biegi. Elastyczna - 7 bieg załącza się już przy prędkości ok.60km/h - co oczywiście ma swoje odzwierciedlenie w obniżeniu spalania. Mógłbym się przyczepić do jednej rzeczy a mianowicie-skrzynia reaguje na start z zera z 1-2 sek. opóźnieniem.
5,0
Układ jezdny
Twarde - b.dobre trzymanie w zakrętach, dobrze tłumiące nierówności.Zestrojone tak aby twardość nie ujmowała komfortowi.
Komfort
4,0
Widoczność
W tej klasie aut akceptowalna. Pomocne mogą być tylne czujniki parkowania
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dość duża przestrzeń / z tyłu jak w większości aut z tego segmentu mniej co nie znaczy, że jest ciasno.
5,0
Wyciszenie
do 100km/h cisza w aucie. Ogólnie duży plus za wyciszenie silnika. Przy prędkościach autostradowych nie przeszkadza opływ powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa autostrada prędkość 100-130km/h z włączonym tempomatem 4.6-4.8l. Średnie spalanie min.5.3 - a maksymalne 7. Jazda po mieście ( również zakorkowanym ) ok.8,5 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma dopiero 2000km, więc wypowiem się później.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto ma dopiero 2000km, więc wypowiem się później.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 85KM 63kW
[l/100km]