Silnik
: Problemy z rozrządem, brak odpowiednich zabezpieczeń przewodów wysokiego napięcia, drżenia przewodów paliwowych
2,0
Całokształt
Auto nie byłoby złe gdyby nie ponad 10 wizyt na serwisie (jakość niektórych ASO również nie powala). Czy kupiłbym to auto jeszcze raz ? Gdybym miał pewność co do jakości niektórych elementów to odpowiedź zapewne mogłaby być pozytywna (może zabrakło szczęścia co do konkretnej sztuki).
Wrażenia
3,0
Silnik
Byłoby lepiej gdyby nie usterki
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tej klasy auto tragedii nie ma
4,0
Wyciszenie
Podczas stania w korku słychać głównie silniki aut w otoczeniu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez \"ręcznych zabezpieczeń\" w cenę musiałem wliczyć \"okresową\" wymianę przewodu wysokiego napięcia (smakołyk dla kuny) - brak konkretnej pokrywy silnika, brak pełnej podłogi pod silnikiem - na razie uszkodzone 2 przewody
2,0
Stosunek jakość/cena
Przy tak dużej cenie (prawie 60 tys. za wersje highline) zawsze można spodziewać się lepszej jakości
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rozmaite problemy do których należą - drżenie przewodów paliwowych, uszkodzona sprężyna lampki sufitowej (po około 1-2 miesięcy użytkowania), kolejne drżenia (jeszcze nieznanego pochodzenia) po prawej stronie auta podczas jazdy na nierównościach,
dziwne (pojedyncze przypadki) usterek np.- słaba siła podczas wstępnej fazy hamowania po czym nagły wzrost docisku (tylko jedna taka sytuacja na razie), awaria systemu wentylacji (przepalenie bezpiecznika),
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
problemy z rozrządem (po wymianie kompletu w którym jest m.in. łańcuch, pokrywa) problem powrócił ponownie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]