Przed zakupem tego samochodu (wersja highline), odbyłem jazdę również polo 1.4. Różnica jest wyraźna, na korzyść tsi. Poza tym byłem na jeździe: corsą, clio, fabią, ibizą, 207, yrisem, venga. Na koniec brałem pod uwagę clio i polo. Na korzyść polo przemówił wygląd zewnętrzny i silnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny, super śmiga (nawet na autostradzie)
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Czujnik parkowania, który dokupiłem jest w zasadzie zbędny w samochodzie tej wielkości
5,0
Ergonomia
Typowy vw, jasno, prosto, czytelnie. Może trochę brak polotu na desce, ale przynajmniej wiadomo gdzie co jest.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak w aucie kompaktowym, z tyłu też nieźle, jak na tę wielkość samochodu
5,0
Wyciszenie
Chyba najlepsze w klasie (przed zakupem testowałem praktycznie wszystkie samochody tej klasy)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie ok, przeglądy dopiero mnie czekają, naprawy mam nadzieję, że nie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak to vw droższy niż konkurencja, ale widać za co się dopłaciło - szczególnie jakość materiałów we wnętrzu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]