Silnik
: Dostępność prawie 100% momentu obrotowego w prawie całym zakresie obrotów silnika.
5,0
Całokształt
Pomimo hałasu przy wyższych prędkościach i drogiego serwisowania samochód zasługuje na 5.
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdyby nie braki mocy na szóstym biegu silnik byłby doskonały.
5,0
Skrzynia biegów
Gładkie i precyzyjne zmiany przełożeń
5,0
Układ jezdny
Progresywne wspomaganie układu kierowniczego idealnie spisuje się zarówno w trasie jak i w mieście. Komfortowe, ale odpowiednio sztywne zawieszenie też jest bardzo dobre.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Po prostu wszystko jest tam gdzie być powinno.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeszcze żaden pasażer nie narzekał na brak miejsca. Bagażnik idealny na dwuosobowe wakacje.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 110Km/h słychać szum powietrza i tarcie opon, a powyżej 140Km/h robi się głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jest zależne od stylu jazdy, może być małe(6l-6.5l w mieście), ale może też sięgnąć 12l na 100Km. Koszty serwisowania w ASO typowe dla VW - drogie. Napraw jeszcze nie było.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest to najlepiej wykonane Polo. W cenie bardzo dobrze wyposażonego modelu można kupić większe, ale gorzej wykonane Bravo, szybsze Punto Abarth, albo podstawowego Golfa. Na pewno znajdą się osoby, które wybiorą inne auto w cenie Polo, ale ja do nich nie należę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko jedna akcja serwisowa i brak innych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]