Karoseria
: Konserwatywno kontynentalna konstrukcja z Niemiec mi sie to bardzo podoba :)
3,0
Całokształt
Ma swoje plusy i minusy mały zwinny od 2000 obrotów
niestety brak tzw dołu w momencie obrotowych
zimny sinik jest głośny
tylko 3 cylindry
Samochód ten kupił bym jeszcze raz ale z innym motorem np 1.9 TDi PD :)
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik TDI PD pompo-wtryski 3 cylindry wibracje głośny jak się zapala z rana
Auto bym kupił następny raz ale nie z tym motorem minimum to 1.9 TDi jak bym miał zamawiać jeszcze raz :)
3,0
Skrzynia biegów
działa w miarę normalnie ale bardzo szybka zmianę z 1 na 2 słychać taki specyficzny dźwięk
3,0
Układ jezdny
Auto jak na miasto w sam raz trochę twardawe zawieszenie
Na długich trasach można wytrzymać
Komfort
4,0
Widoczność
Jak dla mnie widoczność jest dobra
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu niemiecka konserwatywna konstrukcja :)
po zakupie aucie w czasie 2-4 miechów można wszystkiego się nauczyć co gdzie jest
Radio + climatronic
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic jest dobry komputer sam steruje tylko ustawia się temp na wyswietlaczu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera jest dobrze ale z tyłu jednak mało miejsca najlepszy układ dla tego auta to 2+1 tak mi się wydaje :)
2,0
Wyciszenie
Niestety wyciszenie jest na bardzo słabym poziomie
szum na długich trasach jest jednostajny i do tego bardzo męczący
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto miało spalać 3 l na 100km to jest nie możliwe
w tym aucie moment obrotowy jest od 2200 obrotów żeby jechać sprawnie trzeba niestety kręcić obrotami ponad 2000 a wiec i spalanie większe u mnie max 7,4l średnio 5,9l
3,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje się ze dobrze był zamówiony i kupowany w UK
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie sprawia problemów
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak jakichkolwiek usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 80KM 59kW
[l/100km]