Miło mnie zaskoczyło. I cała masa schowków ciekawych schowków.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na przesiadkę z 700ccm do 1,4T to wiadomo niebo a ziemia.
5,0
Skrzynia biegów
Nić nie zgrzyta, lekko wchodzą biegi.
5,0
Układ jezdny
Ku mojemu zaskoczeni bardzo zwrotny.
Komfort
3,0
Widoczność
Ciężko mi się oswoić przy cofaniu, muszę robić poprawki ale myślę że z biegiem czasu dopracuje ten szczegół.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Myślałem 1,4 3 cylindry pewnie będzie się nagrzewał jak CC po 10km a tu ku mojemu zaskoczeniu ładnie się rozgrzewa. Odpalam autko 2 minuty sobie pracuje później ok 1.5km i jest cieplutko, jeszcze do tego podgrzewam fotel na 4 i miód malina :P
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogólnie jeździmy we dwójkę więc nie wiem jak tam komfort z tyłu za moim fotelem wysuniętym do tyłu na max. Osobiście jak siądam z tyłu jest super (podłokietnik z tyłu rewelacja), ale czy przy dłuższej trasie też , tego nie wiem :(. Co do siedzeń przednich kubełkowe fotele rewelacyjnie trzymają mnie i pasażera w zakrętach, tyłek i barki nie uciekają odruchowa w odwrotna stronę.
5,0
Wyciszenie
Podczas odpalenia słychać 3 cylindry jest napewno mniej komfortowo jak z 4ro cylindrowcem. Ale opinie że pracuje głośno są raczej przesadzone nawet przy jeździe ok 150km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic nie napisze bo na razie podstawy olej filtry i tyle. Zobaczymy co później.
3,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje mi się że wersja 1.4 TDI 75km higline 4/5 drzwi jest trochę wygórowana, no ale ...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie stwierdziłem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdziłem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 75KM 55kW
[l/100km]