Przesiadłem się na Polówkę wprost z Forda Focusa TDci który wciagnął mnie w niezły wir kosztów. Teraz jestem posiadaczem mniejszego ale wspaniałego auta którym wyruszam w każdą drogę bez obaw. Instalacja LPG w tym aucie to jak dodatek do wyposażenia który zwraca się bardzo szybko (jeśli jest porządna instalacja) i powinna być w standardowym wyposażeniu. Kupiłem to auto po małym spotkaniu z motocyklistą i przejechaniu 50 tyś km (wg. ksiązki serwisowej) dziś mam ponad 130 tyś. i jedyna awaria to cewka (koszt. 120 zł) i łożysko w tylnym kole ( to które spotkało się z motocyklem, koszt 180 zł). Poza tym normalny serwis czyli oleje, filtry i kontrole. Bałem sie na początku po przesiadce z kombika ze braknie mi miejsca ale niepotrzebnie, w brew pozorom autko bardzo pojemne a moja żona nie chce go zamienić na żadne inne mimo że marzy mi się troszkę wieksza fura z mocniejszym silnikiem (bo Polówka niestety nie należy do demonów szybkości) ale za to zadziwia ekonomiką jazdy. Podsumowując na pewno zostanę przy czymś ze stajni VW bo wczesniej miałem też Seata i zrobiłem nim 450 tyś (ale wiadomo każdy kiedyś umiera ;-) ). Pozdrawiam obecnych i przyszłych zadowolonych właścicieli VW Polo 1,4.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 80KM 59kW
[l/100km]