ocena tak jak wczesniej, jak na ta pojemnosc to moze byc, ale pierwsze biegi dosc krotkie i silnik siie szybko wkreca na oborty.
3,0
Skrzynia biegów
Niestety po przebiegu prawie 50 tys km lewarek zmiany biegow nie chodzi juz tak plynnie, lubi sie haczyc, szczegolnie dla pierwszego biegu.
4,0
Układ jezdny
nadal dobry, nic nie stuka, nic nie puka.
Komfort
4,0
Widoczność
tu ciezko zeby cos sie zmienilo od ostatniej oceny
4,0
Ergonomia
tak jak wyzej...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
czesto trzeba wymieniac filtr przeciwpylkowy, na naszych drogach zapycha sie co jakies 10 tys km. Koszt filtru to jakies 35 PLN i 5 minut wlasnej pracy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nic sie nie zmienilo
3,0
Wyciszenie
tak jak wyzej...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie korzystam juz z ASO, sam dbam aby wymienic lub ustawic wszystko na czas. A przy obecnych przebiegach samochodu wychodzi to raz w roku.
2,0
Stosunek jakość/cena
zupelnie nie wart pieniedzy ktore kosztuje, nawet nie wiem czy warto dac polowe tej kwoty.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak sa kaluze na drogach to pod uszczelka prawych drzwi przecieka troche woda na dywanik pasazera
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 45 tys km rozlecial sie rozrzad. Mechanik jak rozbral silnik zdziwil sie ze samochod sam dojechal do warszatatu, bo w tym stanie powinien juz dawno stanac.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 75KM 55kW
[l/100km]