Zawieszenie
: Mimo przynależności do klasy niższej Polówka oferuje dosyć wysoki komfort jazdy. Zawieszenie ładnie tłumi nierówności jezdni a samochód pewnie trzyma się w zakrętach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Za mało mocy.
4,0
Całokształt
Nigdy nie spodziewałem się, że kupię Polówkę z automatem ale atrakcyjna cena zrobiła swoje. Przejechałem tym egzemplarzem już 30tys. więc co nieco mogę powiedzieć. Świetnie nadaje się do przemieszczania po mieście i na niedalekie trasy poza miasto jednak przy ilości pasażerów większej niż 2 robi się duży problem z brakiem mocy. Silniczek 1.4 16v 75km znacznie za słaby jednak w połączeniu z instalacją LPG koszty jazdy są śmieszne. Oprócz dwóch spalonych już cewek zapłonowych nie było żadnych problemów. Niestety bierze olej, jego ilość zależy od jakości zalanego oleju, trudno stwierdzić ile dokładnie go spala ale nie jest to jakaś astronomiczna ilość. Chyba w każdym egzemplarzu gniją progi zaraz za przednim kołem. Zbiera sie tam błoto i sól, które robią swoje. Automat to klasyczna hydrokinetyczna skrzynia 4 stopniowa. Mam porównanie z wersją manualną i automat kradnie sporo mocy z i tak już słabego silnika. Mimo wszystko wygrywa w korkach i podczas poruszania się po mieście. Czuję ulgę gdy nie muszę co chwilę machać drążkiem i wciskać sprzęgło. Polecam każdemu, kto potrzebuje małe autko do przemieszczania się po terenach bardziej zurbaniozwanych np. do pracy
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 75KM 55kW
[l/100km]