Silnik 3-cylindrowy pomijając osprzęt elektryczny jest dobry.
Wystarcza całkowicie do jazdy w mieście, a także na trasie można miło podróżować z normalnymi prędkościami.
Niestety cały osprzęt silnika to tragedia!
Wymieniałem:3xpompę wody,3xcewkę zapłonową, tarczę sprzęgła.
Jeżdżę rozważnie i delikatnie i dlatego takie awarie mnie dziwią.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko i precyzyjnie.
Przy 50 tys km nagle poczas jazdy pedał sprzęgła, który chodzi normalnie bardzo lekko zaczął ciężko pracować,z oporem.
W serwisie zbagatelizowali sprawę, tłumacząc...(za śmieszne żeby pisać)-wstyd!!!.
Po 2 tyg, pękła tarcza sprzęgła!
Zapłaciłem 1500 zł. Tak działa serwis (Poznan).
3,0
Układ jezdny
Auto dobrze się prowadzi na suchej i mokrej nawierzchni.
Jazda zimowa też całkowicie poprawna.
Wadą to jest konieczność corocznej kontroli geometrii zawieszenia, sama się rozregulowuje!
Zaznaczam, że staram się omijać dziury, studzienki i krawężniki.
Amortyzatory po przebiegu 87 tys. doskonałe!
Po 15 tys. gumy wahaczy piszczały i trzezczały jak stara kanapa!Ludzie się ogladali jak jechałem po nierównosciach. Wymiana 200 zł.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca jak na taki mały samochód. Mój wzrost 180cm.
4,0
Wyciszenie
Bez zastrzeżeń.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jazda miejska 6l/100km.
Trasa 4,5l/100km.
Serwis autoryzowany drogi, ale to nie jest najgorsze.
Kompletnie nie znają się na naprawie tego modelu!!!
Usiłują wmówić klientowi brednie w rodzaju:ten typ tak ma, musi tak być, nie da się tego zrobić.
2,0
Stosunek jakość/cena
Nigdy już nie kupię VW.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW
[l/100km]