Bardzo fajna ciekawa linia i klasyczne ergonomiczne wnetrze + niemiecka niezawodnosc
Wybieraj diesla lub 1,4
Wrażenia
2,0
Silnik
3 cylindrowy silnik 1,2 jest raczej fatalną jednostką napędową o mocy porównywalnej z 800 cm2 Matiza. Do tego spalanie jest spote jak na te kilka koników. Elastyczność też bez rewelacjii
Mialem okazje jezdzic Polo 1991 r poj. 1,1 i mam wrazenie ze tamten silnik jest lepszy niz 10 lat mlodsza jednostka
3,0
Skrzynia biegów
normalnie
5,0
Układ jezdny
doskonały układ jezdny , moze mam opony 185, ale swietnie trzyma sie na zakretach + ladnie tłumi polskie dziury SUPER
Komfort
4,0
Widoczność
duża przednia szyba + w hatchbacku nie ma duzych problemow z widecznosciom w tyl
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
troche slaba dmuchawa / przy wielkiej szybie przedniej jak zaswieci slonce w srodku jest goraco
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na ten segment bardzo dobrze
5,0
Wyciszenie
nawet przy 170 (V max) nie ma dużego halasu!!!
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taka moc jest slabiutko choc na trasoe rekord to 4,8l/100 wiec niezle
5,0
Stosunek jakość/cena
Konkurenci dla 4 latka to Corsa, Clio 2-3 tys tansze lub yaris za 2-3 wiecej - wiac doskonaly zloty srodek
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeba wymienic na dziendobry cewki bo oryginalne sie sypia pozatym ok, przepalily mi sie tez 3 x w 3 mc zarowki swiatel mijania ale to chyba poprostu pech bo teraz 6 mc jest ok
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto ma 57000 wiec narazie jest ok, drazki do wymiany
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW
[l/100km]