Auto ładne, dobre osiągi. Niestety bardzo awaryjne - przy tej cenie moga jedynie ocenic źle.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Poszedł statecznik po przebiegu 80 Tys. uważam że przy tej klasie auta to jest to zdecydowanie za szybko.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Kupując nowy samochód w tej klasie kupiłem jeden z droższych myślać że płace ale bede miał spokój przy najmniej przez okres piewrszych 3 lat. Myliłem się i to bardzo.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechałem 10000 tys km. Miałem wyciek oleju, regularnie pali mi sie lampa w zapalniczce, spryskiwacz tylni mi sie zapchał tak ze musiałbyc wymieniony, szybko zuzywaja sie wycierczki, piszcza bardzo hamulce szczególnie po deszcu (serwis określił to tak Polo tak to ma)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechałem 10000 tys km. Po za licznymi drabiazgami miałem oczywiście kilka większych usterek. Całkowicie po 15 miesiącach (45 tys km) padło mi wspomaganie - koszt wymiany serwis ocenia na 2,5 tys. Rozsyał mi sie rozrzad po przejechniu 70 tys. koszt 1 tys. Na wczasach ni stad padła mi cewka - auto całkowicie unieruchomione koszt 200 zł. Układ kierowniczy poszdł jaki wspornik gumy - generalnie strasznie pukało koszt 500 zł. Jak na to auto kopiony w solanie i regularnie serwisowane w VW strasznie tego dużo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW
[l/100km]