pojazd całkiem fajny ale odradzam zakup z silnikiem 1,2 (beznadziejne trzy cylindrowe cudactwo) wystawiłem ocene "3" ale to ze względu na silnik
Wrażenia
1,0
Silnik
po przejechaniu 50 tys. km silnik bierze olej, po uzupełnieni stanu oleju wystarcza go na jakieś 1000-1300 km po tym dystansie znowu trzeba dolać, silnik po uruchomieniu przez pierwsze 5 sekund pracy zachowuje się jak klekot z 80-tego roku
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów działa super, bardzo lekko i precyzyjnie wchodzą biegi
4,0
Układ jezdny
układ jezdny oceniam pozytywnie, jedynie w przednim zawieszeniu coś skrzypi
Komfort
3,0
Widoczność
bardzo kiepska widocznośc do tyłu, zasłaniają szerokie słupki
4,0
Ergonomia
nie bardzo mam się czego czepić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodny dla czterech osób
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przestała działać regulacja reflektorów, samoczynnie włączają się wycieraczki ale tylko przy włączonych światłach mijania
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 66tys. zostały wymienione łożyska i piasty kół przednich!!!!!!!!!!! koszt naprawy w ASO 1800,- PLN (tysiąc osiemset) ludzie jeśli nie ma takiej konieczności nie naprawiajcie w autoryzowanych stacjach, zdzierają bez umiaru, przegląd z wymianą oleju kosztował 1060,-PLN
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW
[l/100km]