Ma swoje wady, z którymi można nauczyć się żyć, nie jest to auto nowe jak na 16 latka jest on niezłą opcją, jeśli tylko jesteśmy gotowi na pewne kompromisy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Do sprawnego przemieszczania się między punktem A a punktem B bez większych ekscytacji wystarczy, jeśli przyjdzie nam wyprzedzać ciężarówkę to potrzebujemy naprawdę długiej prostej
3,0
Skrzynia biegów
działa poprawnie, momentami zdarza jej się haczyć bądź nie wbić wstecznego, ale idzie z tym żyć, nie jest to nagminne
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny tak przy dużych jak i niewielkich prędkościach,
3,0
Karoseria
Po 16 latach progi całe, wyprysk rdzy na masce od kamyków (poprzednio musiał dużo jeździć po autostradzie, bo mam mnóstwo odprysków od kamieni) oraz na klapie bagażnika na spojlerze nad szybą tylną
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna duże przeszklenia, niewielkie słupki duże lusterka, to wszystko co sprawia że czuje się bezpiecznie
5,0
Ergonomia
dużo miejsca w środku, 4 dorosłe osoby siedzą wygonie, bagażnik spory, zapakujemy z zakupami jak i na jakąś wycieczkę, układ przycisków typowo volkswagenowski, więc bez szaleństw, jedyne do czego można się przyczepić to ogromne drzwi którymi trzeba się nieźle namachać żeby je zamknąć
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj trzeba przyznać że klimatyzacja łapie usterki tk samo jak nagrzewnica. klima latem potrafi nie chłodzić, a nagrzewnica walić gorącym powietrzem mimo ustawień
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni jest sporo nawet 2m człowiek rozsiądzie się wygodnie a za nim zostaje trochę miejsca
4,0
Wyciszenie
3 cylindry słychać tylko podczas dynamicznego ruszania i przy prędkościach poza miastem, przy stałych prędkościach silnik jest cichy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie jeśli chodzi o ubezpieczenie jak i o koszty eksploatacji
4,0
Stosunek jakość/cena
3 lata temu kupiłem moje Polo za 11 tysięcy złotych, teraz analogiczne modele warte są 3/4 tysiące mniej co wydaje mi się dobrą ceną za miejskie autko, jeśli tylko trafimy na dobrze utrzymany model
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz na pół roku coś musi walnąć, jak nie cewka, to elementy zawieszenia, to sonda lambda,to coś z klimą albo nagrzewnicą, naprawy są tanie i większość mechaników wie jak się z nimi uporać, więc jest ok
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana sprzęgła poroku, penie z mojej winy ale jednak, od 20 tyś km brak problemu, rozrząd ponoć awaryjny u mnie ok, tak samo jak gniazda zaworowe,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW
[l/100km]