Inne
: jakosc wykonczenie,praktycznie nie ma tu tandety
5,0
Całokształt
Niezwykle porzadne wkonczenie samochodu,nic nie puka czy trzeszczy-nawet na dziurach.Sylwetka nie jest jeszcze przestarzala,samochod jest bardzo latwo sprzedac.
Wrażenia
5,0
Silnik
kultura pracy na przyzwoitym poziomie,silnik niesamowicie prosty w obsludze,co najwzniejsze jest miejsce ,zeby wlozyc reke.Wiekszisc aut na wszytko poupychane pod naska,ze wymiana paska alternatora wymaga sprawnosci cyrkowca.Mimo juz sporego przebiegu silnik nie bierze oleju,jest zwawy,nawet 4 osoby na pokladzie nie robia z niego mula.To jest niesamowite jak cudownie wykorzytuje te 54KM.
4,0
Skrzynia biegów
Sinik lubi wysokie obroty,dam mu 4.5 za brak 6 biegu,poza tym skrzynia pracuje precyzyjnie,nie uswiadczylem zadnych problemow z wrzucanym biegiem.
5,0
Układ jezdny
Rewalcyjny na polskie drogi,swietnie wybiera dziury i amortyzuje.Uwierzycie lub nie,nie wymienialem jeszcze amortyzatorow,jedynie wahacz-przywalilem w krawezniek-z mojej winy i tuleje wahacza,slaby punkt,ale nie drogi w naprawie, wiec wybaczam
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu troche kiepska widocznosc
5,0
Ergonomia
Surowe niemieckie wnetrze,pozbawione fajerwarkow,ale bardzo praktyczne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa sie w miere szybko,zastrzezenia do dumuchawy-jest za glosna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie male auto to super,tylne siedzenia sa troche za pionowe,przy dluzszej jezdzie niezbedy odpoczynek
4,0
Wyciszenie
3 cylindrowa jednostka troche halasuje,ale nie ejst to uciazliwe
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochod tani w ekspolatacji,przecietny majsterkowicz sa go naprawi,model bedzo popularny,wiec nie ma problemu z czesciami zamiennymi-bardzo duzo zamiennkow.Slapanie tez jest racjonalne
4,0
Stosunek jakość/cena
Troche drogi,ale porzadny samochod kosztuje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zarowki,pasek alternatora,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
stabilizator wahacza
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW
[l/100km]