Zawieszenie
: zawieszenie nie wytrzymuje polskich dróg
Silnik
: miałem dwie awarie, silnik cąłkowicie tracił moc
2,0
Całokształt
Ogólnie bardzo przeciętny samochód.
Jestem rozczarowany.
Wrażenia
2,0
Silnik
Miałem kiedyś dwa koreańskie samochody trzycylindrowe.
Polo zdecydowanie mniej równomiernie pracuje.
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Cena jakby to był super wykonany pojazd wysokiej jakości.
Moim zdaniem nawet samochody koreańskie są zdecydowanie staranniej wykonane.
A już Yaris sprzed 6 lat to nie ma żadnego porównania.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem już dwa nowe samochody koreańskie i jeden japoński.
Każdy używałem około 5 lat.
Wszystkie wytrzymywały przebiegi do 100tys. km bezproblemowo.
W Polo już po 40 tys. trzeba było zmieniać tuleje w zawieszeniu koszt ok. 500zł.
A jeżdżę naprawdę wyjątkowo ostrożnie i powoli po drogach o kiepskiej nawierzchni.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po zakupie nowego samochody dwukrotnie musiał być odwożony na lawecie do serwisu.
Silnik tracił całkowicie moc.
Ogólnie serwis VW jest kiepski.
Centrala nie robi nic, żeby go poprawić.
Myślę, ze jest to to spowodowane dobrą opinią ludzi o marce sprzed lat.
Po prostu firma wie, że nawet jak sprzeda tandetne samochody i będzie olewać klientów to ludzie i tak będą kupować.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW
[l/100km]