Gdyby cena zakupu nowego auta nie była aż tak wysoka i serwisy aż tak drogie to nie ma się za bardzo do czego przyczepić.
Wrażenia
3,0
Silnik
65 km po mieście samemu może i wystarczy.Lepiej jednak dołożyć niewiele, albo poświęcić lakier perła, czy 5 drzwi i za tę samą kasę kupić silnik 75 km.
5,0
Skrzynia biegów
bardzo precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Jak na auto tej klasy to nie może być lepiej.Oczywiście nie na rajdy.Ale nie jest też za miękki.Idealna równowaga.
Komfort
4,0
Widoczność
Mam trochę zastrzeżeń do świateł, głównie mijania.Nie za dobrze oświetlają drogę i pobocze,no i świecą trochę za krótko.
5,0
Ergonomia
Nie może być lepiej, w dodatku wszystko miłe dla oka.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, a tył mnie nie interesuje.Ale chyba też jest dobrze.
4,0
Wyciszenie
Bardzo głośno słucham muzyki (polecam oryginalne głośniki VW), ale wtedy gdy jadę z rodzinką i prawie nic nie gra w aucie to na hałas silnika nie narzekam, może trochę zawieszenie
i opór powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisy są bardzo drogie,ich jakość nie idzie w parze a ceną.Jeżeli ktoś ma znajomego dobrego mechanika to odradzam serwis.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna rzecz która wkurza to skrzypienie i trzaski gdzieś w kokpicie.Ale im starszy, tym lepszy.Na początku było fatalnie, ale im dłużej go użytkuję tym mniej tych niepokojących odgłosów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po chyba 1,5 tys.km poszła uszczelka pod wałem korbowym(naprawili na gwarancji).
Po 35 tys.km końcówki łączników stabilizatorów
( i tak dobrze jak na polskie drogi).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 12V 64KM 47kW
[l/100km]