Silnik
: Dobre auto z silnikiem o bardzo dobrej opinii, kiepska elektronika, ale całokształt pozytywny. Poza tym piękny model.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Karoseria
4,0
Całokształt
Auto spełnia wszelkie funkcje, do jakich zostało przewidziane.. Jest zgrabne, zwrotne, niewiele pali przy delikatnej jeździe. Na co dzień do jazdy po mieście - idealne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trudno zostać wciśniętym w fotel. Okularnik przeciera oczy dopiero w okolicy 3k/min. Można jednak czerpać frajdę z jazdy po mieście... głównie w nocy:) Rozrząd wymieniony po 99 kkm
3,0
Skrzynia biegów
Czasem nie wchodzą biegi, jak należy 1 albo R, zdarza się, że 5 trzeba sobie poszukać. Podobno ten model ma bardzo delikatną skrzyneczkę.
3,0
Układ jezdny
Bez szaleństw. Czuć każą studzienkę i dziurę w jezdni. Przy prowadzeniu wydaje się być wysoki i podatny na przechyły i podmuchy wiatru.
Komfort
5,0
Widoczność
W każdym zakresie. Duża szyba tylna i nie zawadzające słupki boczne. Tutaj 5-tka
4,0
Ergonomia
Nie ma do czego się przyczepić, wszystko tam, gdzie być powinno i gdzie się tego spodziewamy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę trzeba poczekać, aż auto się nagrzeje, nawiew wydolny, choć na 4-ce wywalało bezpieczniki.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Stosownie do klasy pojazdu. Pasażerowie z tyłu nie zostali potraktowani po macoszemu.
4,0
Wyciszenie
W granicach miejskich prędkości... wypada nieźle
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Można rozejrzeć się za konkurencją... ale 14 lat temu nie wiem, czy odważyłbym się na Koreańczyka.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szwankuje elektronika - kontrolki zapalają się i gasną po jakimś czasie [czasem parę tygodni], zdarzyła się odmowa współpracy wspomagania kierownicy - po ponownym odpaleniu usterka ustała!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szczęśliwie rozrząd padł w warsztacie [99 kkm] i obyło się bez dramatów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 12V 64KM 47kW
[l/100km]