Nic w nim się nie zużywa, lakier trzyma się doskonale. Na przeglądach diagnostycy są pełni podziwu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy wyższych obrotach troche hałasuje
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny zgrzyta od początku, trzeba wrzucić jedynkę a potem wsteczny i jest wtedy ok
5,0
Układ jezdny
Doskonała amortyzacja jak na polskie drogi. Nie za twardy i nie za miękki
Komfort
4,0
Widoczność
Jest to CLASSIC i ten tył trochę nie ciekawy
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę na 5+ szybko się nagrzewa. W lato trochę gorzej z chłodnym powietrzem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu rewelacja. Ztyłu nie najgorzej tylko wejście jest beznadziejne
5,0
Wyciszenie
Trzeszcząca tapicerka w drzwiach przy słuchaniu muzyki z oryginal. głośników VW
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To zależy jak kto jeździ. Do pracy mam 13 km a 1/3 tego to przejade na luzie- trudno mi powiedzieć. Nie naprawiać w autoryzowanych stacjach.
4,0
Stosunek jakość/cena
6 lat wstecz kosztował 45000, ma ABS, poduszkę kierowcy, wspomaganie, elektryczne szyby, centralny, alarm. Teraz kosztyje 20000 i jak miałbym kupić go teraz to bym się nie wahał wogóle. Wole to niż nowe SEICENTO
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go 6 lat to poleciało łożysko z tyłu(zaczęło halasować niegroźnie) a teraz odzywają się klocki - to nic po 6 latach moim zdaniem. Akumulator nie do zdarcia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niewielkie kłopoty z rozrusznikem - naprawa 30 zł w nieautoryzowanym serwisie VW, OPEL, AUDI