zawiodłem sie na marce WV. to ze czesci sa ponad przecietnie dostepne i tanie spowodowało ze mam go tak długo.
Wrażenia
3,0
Silnik
jest elastyczny, ekonomiczny i radzi sobie z tym autem
3,0
Skrzynia biegów
wymiana przy 230 tys km a musze zaznaczyc ze jestem spokojnym kierowcą i niemam cieżkiej nogi. nowa skrzynia to nietosamo co oryginalna...
3,0
Układ jezdny
prowadzi sie pewnie nawet przy wiekszych prędkosciach a zawieszenie poprawnie wybiera nierówności
Komfort
3,0
Widoczność
kiepsko z tyłu i przy ostrzejszych zakrętach przeszkadzeja szerokie słupki, ale do tego juz trzeba sie przyzwyczaic
3,0
Ergonomia
wszystko na miejscu gdzie powinno byc
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w deszczowy dzień wentylacja sobie nieradzi gdy jedzie wiecej niz 3 osoby(parują szyby) nawet po wymianie a nawet po wyjeciu filtra przeciwpyłkowego.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, z tylu dla wyższych troche gniecie nogi. potężny bagażnik - duży plus za to
3,0
Wyciszenie
powyżej 120 km/h silnik głośniej juz buczy co przy dłuższej jeździe męczy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tutaj daje 4 gwiazdki bo trzeba przyznac ze ceny czesci nie sa zawysokie a spalanie przy tych osiągach mieści sie w granicy przyzwoitości
3,0
Stosunek jakość/cena
wyposarzenie i niezawodnosc nieadekwatne do ceny
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaria silniczkow sterowania lampami, zamarzanie przednich zamków poniżej -5 st C...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
daje 3 z duzym minusem. padła skrzynia biegów, silniczek krokowy padł ale wyregulowałem go na przepustnicy czym zaoszczedzilem 300 zł, cos niedobrego dzieje sie z rozrusznikiem.niepomogła wymiana szczotek i tulejek.pobiera za dużo prądu przy pierwszym rozruchu...luz na kolumnie kierowniczej.podobno regeneracja od 500zl w góre
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]