Zawieszenie
: idealne zawieszenie na polskie drogi, mimo napotykania miliona dziur nadal w świetnej formie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Sinik pracuje równo i co najważniejsze bez usterkowy. Jedna zastrzeżenie to pojemność nieadekwatna do mocy, brak turbiny strasznie wpływa na komfort jazdy, gdy przymierzamy się do wyprzedzenia innego pojazdu, gdy każde miejsce pasażera jest zajęte.
3,0
Skrzynia biegów
Nie wiem czy to wina zużycia mojej skrzyni, ale jeśli tak to nie bierzcie pod uwagę tego komentarza. Dosyć opornie się wrzuca biegi przez to samochód wydaje się \"twardy\"
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W wersji 3-drzwiowej przy moim wzroście pasażerowie z tyłu są poskładani jak sardynki w puszce
2,0
Wyciszenie
Dosyc slabe wyciszenie obudowy plastikowe daja sie we znaki, gdy silnik pracuje na luzie słychać wszelkie drgania
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Największe zaskoczenie, gdyz nie ważne czy go piłujemy czy tez nie ma mniej więcej te same osiągi spalania
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D AEF 64KM 47kW
[l/100km]