Dałbym 5, gdyby nie drobne problemy z elektryką oraz kultura pracy, która powoduje że cały plastik na desce rozdzielczej się trzęsie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik mimo przebiegu 300 tysięcy kilometrów dalej sprawuje się świetnie i nie bierze oleju. Z minusów hałas, który z wiekiem samochodu staje się coraz bardziej uciążliwy.
5,0
Skrzynia biegów
Mimo braku wymiany oleju w skrzyni od nowości, to biegi zmienia się płynnie i nic nie zgrzyta.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
W tych czasach jeszcze robili gruby lakier i lepiej radzi sobie z czasem niż jego młodszy brat polo 4, ale jak w większości Vagów z tamtych lat rdzewieją błotniki przez brak osłon.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Przydatna funkcja odchylania fotela do tyłu razem z siedzeniem jak w kinie w cinema city.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podobno kiedyś miał działającą klimatyzacje, ale to pewnie było 10 lat
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu więcej miejsca niż w Polo 5, ale z racji dużego bagażnika mała przestrzeń dla pasażerów na siedzeniach za kierowcą.
2,0
Wyciszenie
Gorsze wyciszenie z tym silnikiem ma tylko vw Lupo i Seat Arosa
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pompowtryskiwacze w cenie samochodu
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 2000zł nie da się kupić bardziej trwałego samochodu. Należy tylko zwrócić uwagę na stan blacharski, żeby nie dołożyć drugich 2 tysięcy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wrażliwa elektryka, awaryjny centralny zamek oraz elektryczne szyby.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek i drogich napraw.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 75KM 55kW
[l/100km]