Silnik
: Świetny bezawaryjny silnik, elastyczny i dobrze napędzający to auto. Moc wyższa od katalogowej, brak konsumpcji oleju.
5,0
Całokształt
Chyba najlepsze auto tego segmentu lat 90'.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny w dużym zakresie obrotów. Ciągnie już od niskich obrotów (wiadomo - 8 zaworów). Znacznie większa moc niż deklarowana przez producenta - potwierdzam spostrzeżenia wielu użytkowników.
4,0
Skrzynia biegów
Jest dobrze. Precyzyjne działanie, dobre zestopniowanie przełożeń. Raz na 40 tyś. km trzeba wymienić uszczelniacz za kilkanaście zł.
5,0
Układ jezdny
W sam raz do tego auta, taki kompromis między komfortem, a twardością. Pewne prowadzenie, również w ostrych zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność we wszystkich kierunkach. Świetnie się autem parkuje.
5,0
Ergonomia
Wygodne sprężyste fotele, wszystko pod ręką i czytelne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybkie nagrzewanie kabiny. Wentylacja bardzo wydajna i na szczęście nie za głośna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca pod dostatkiem, w zasadzie tyle samo co w Golfie 3.
Z tyłu nieco gorzej ale to przecież mały samochód.
4,0
Wyciszenie
Przyzwoite wyciszenie, a i dźwięk silnika bardzo przyjemny. Zawsze można dołożyć wyciszenie maski silnika i wtedy jest naprawdę bardzo OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie koszty utrzymania, ogromna dostępność tanich części, ewentualne naprawy proste i tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód w zasadzie niezawodny i bardzo przyjemny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cewka zapłonowa - należy zadbać by była przyzwoita (beru lub telefunken) bo inne wynalazki najczęściej zaliczają zgon kolejnej jesieni.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 75KM 55kW
[l/100km]