Inne
: mimo12 lat oryginalny lakier metalik w dobrym stanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: awaryjna linka sprzęgła, oporna skrzynia
Układ elektryczny
: usterkowy immobilizer
Karoseria
: trzeszczące szyby i plastiki
4,0
Całokształt
w tej klasie to najlepszy samochód z lat 90-tych -ma swoje wady i jest stosunkowo drogi, ale prostota rozwiązań, dobra jakość wykonania i materiałów, dużo części zamiennych powoduje, że warto kupić zadbany egzemplarz
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik niskoobrotowy, dobrze jeździ przy niskich obrotach, przy wyższych głośny, traci elastycznośc i paliwożerny
2,0
Skrzynia biegów
hacząca, problem ze wstecznym i wg poprzedniego właściciela tak ma od początku
4,0
Układ jezdny
dobrze się trzyma drogi, dość sztywny i twardy, mimo 12 lat całkiem ok
Komfort
4,0
Widoczność
tylny słupek trochę przeszkadza
4,0
Ergonomia
jest nieźle chociaż niektóre rozwiązania bez sensu, np włączanie tylnej wycieraczki, fatalne ładowanie sie na tylną kanapę (3 drzwi), brak otwierania klapy od środka, brak miejsc na puszkę
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
słabo, mała wydolność, paruje, głośno chodzi, brak zakniętego opływu powietrza
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
siedzi się dość wygodnie chociaż miejsca nie za dużo
3,0
Wyciszenie
powyżej 100 km silnik głośny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dużo pali, stary konstkukcyjnie silnik, spora pojemność
4,0
Stosunek jakość/cena
auto dość drogie ale dobre
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poprzedni właściciel (miał go od początku) 2x ściągał na lawecie z powodu awarii immobilizera
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na swój wiek naprawdę ok, chociaż pomimo bezwypadkowości pierwsze odznaki rdzy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 75KM 55kW
[l/100km]