Układ elektryczny
: centralny zamek, silnik wycieraczek - tył, podświetlenie wskaźników wentylacji
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealny silnik do miasta, bardzo dynamiczny powyżej 2,5 tys obrotów.
3,0
Skrzynia biegów
Jedynka oraz wsteczny ciężko wchodzą, czasem nawet \"nie chcą wejść\". Sprzęgło ciężko chodzi.
4,0
Układ jezdny
Żadnego stukania w zawieszeniu, w miarę miękkie. Przyjemnie wybiera nierówności w drodzę, do miasta idealne, nie sprawdza się niestety w trasie, powyżej 100 km, autem dość buja.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Jakość plastików zastosowanych wewnątrz auta pozostawia dużo do życzenia, korbki otwierania szyb przednich wyglądają jakby zaraz miały się urwać, ruszają się w każdą stronę. Regulacja położenia kierownicy oraz przestrzeń dla kierowcy i pasażera z przodu są wystarczające.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Autko bardzo szybko nagrzewa się w zimie, co jest niewątpliwym plusem. W lecie jednak brakuje klimatyzacji, wentylacja odkręcona na max jest głośna i nie zawsze skuteczna przy większych upałach, ale działa prawidłowo.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu po przesunięciu foteli do tyłu, natomiast z tyłu mało przestrzeni jeśli by jechać w cztery osoby.
5,0
Wyciszenie
Autko dobrze wyciszone, jeśli nic nie stuka w zawieszeniu i silnik pracuje prawidłowo to ze spokojem można słuchać muzyki w samochodzie, nie odkręcając za bardzo pokrętła głośności.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autko w mieście potrafi wypić z 8l paliwa, w ziemie nawet 8,5. Jest za to bardzo dynamiczne i elastyczne w prowadzeniu. W trasie 6l - 6,5l, przy na prawde spokojnej jeździe można na benzynie zejść nawet poniżej 6l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]