Zawieszenie
: Dobrze trzyma, przy taniej ekslploatacji
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Układ hamulcowy
3,0
Całokształt
Trafiłem na awaryjny egzemplarz. Kupiłem go za 5500(wtedy bardzo mało) a w ciągu 3 lat na naprawy wydałem około 3000. Jak z jedną usterką skończyłem to zaraz pojawiła się druga. Choć jedno przyznam jeszcze nigdy nie zawiódł mnie w trasie (przejechałem nim 40 000 km).
Przeciętna jakość wykończenia.
Wrażenia
2,0
Silnik
GŁOŚNY, klekoczący jak diesel, jak na tą moc to sporo pali. Odradzam!
3,0
Skrzynia biegów
Bardzo głośna praca, choć jak do tej pory nie trafiły mi się zgrzyty czy wyskakiwanie biegów. Dobrze zsynchronizowana.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, tani w eksploatacji.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie można narzekać. Dobra zwrotność
4,0
Ergonomia
Prawidłowa
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogło by być lepiej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, tył oraz bagażnik - mało miejsca.
2,0
Wyciszenie
Głośny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Codziennie 2x35 km w większości cykl pozamiejski, wychodzi mi 5,7 w lecie 6,4 w zimie.
Raczej wyprzedzam niż jestem wyprzedzany co nie znaczy że nie staram się choć po części stosować do zasad eco-drivingu. W mieście tak do 60 km/h samochód jest zrywny. Powyżej 100 km/h każde wyprzedzanie niestety trzeba planować (redukcja do IV czasami III ) i wtedy zdarza mi się przekraczać 4000 rpm.
3,0
Stosunek jakość/cena
tak sobie
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Never ending story
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 40 000 miałem dwie, ale żadna z nich nie uruchomiła samochodu.
Obie dotyczyły silnika:
-Automatyczna regulacja zawory zaszwankowała przez co zawór stanął koszt naprawy + rozrząd 2000 zl
-generator wysokiego napięcia ~500 zł
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]