Karoseria
: Sporo miejsca w kabinie a tak poza tym, raczej nic więcej.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: nie na naszą strefę klimatyczną
Układ elektryczny
3,0
Całokształt
Kupno tego samochodu zapoczątkowało pasmo wydatków na naprawę kolejny drobnych usterek. W większe mrozy musimy zaopatrzyć się w linkę holowniczą z powodu wad fabrycznych.
Wrażenia
3,0
Silnik
Całkiem żwawy. Nie nadaje się na nasze zimy. Przed przyjściem mrozów lepiej go sprzedać. Zamarzają: odma, smok oleju w misce. Przez co w skutek małego niedopatrzenia możemy zatrzeć silnik a w najlepszym wypadku jest tylko głowica do roboty.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa. Trzeba zwrócić uwagę na kanały odpływowe w podszybiu. Zapychają się w efekcie, woda wlewa się do filtra kabinowego zalewa wiatrak oraz kolumnę kierowniczą powodując zwarcia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie małe autko jest całkiem sporo miejsca dla kierowcy jak i pasażerów.
4,0
Wyciszenie
Nie najlepsze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nie jest niskie jak na 1.4. Części nie są drogie. Tylko cała masa dorodnych usterek co jakiś czas zmusza do wizyt w warsztacie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamarzające zamki w drzwiach, trzeba wchodzić bagażnikiem. Awarie silniczków i manetek wycieraczek. Zapychające się kanały odpływowe w podszybiu. Woda zalewa kolumnę kierownicza oraz wentylator nawiewu. Przesuniecie foteli wymaga nadzwyczajnej siły. Pękająca przednia szyba. Korozja przednich błotników.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zamarzająca odma i smok pompy oleju. Można zatrzeć silnik i głowicę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]