Przeniesienie napędu
: skrzynia biegow malo precyzyjna wycieki z wybieraka
Zawieszenie
: tulejki wahaczy
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
za autko ktore ma 10 lat i ponad 100 000km z tego segmentu duzo sobie licza a jakoscia nie odbiega zbytnio od konkurencji mecza go drobne usterki ktorych jest kilka ale z koleji koszty napraw i czesci nie sa wysokie a czesci latwo dostepne duzo mozna zrobic w garazu mocna strona jest silnik i karoseria jezeli auto nie bylo wypadkowe wlasciciel robi srednio do 10-11 tys km rocznie i jest garazowane oraz systematycznie konserwowane rdza nie powinna pojawic sie wczesniej jak po 15 latach
silnik podobnie jesli pamietamy o przegladach wymianie plynow,oleju,filtrow to dozyje 300.000km a nawet wiecej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]