Samochód nie dość, że pali jak smok (8 na niskich obrotach w trasie to mało śmieszny żart jak na te gabaryty i silnik), to wszystko się w nim sypie; w ciągu roku do wymiany całkowicie zgnite po kilku latach progi, źle wchodzące biegi (na "1" potrafił wejść wsteczny), przeguby, wskaźnik paliwa, mechanizm trzymający klapę bagażnika... Jeździ się tym dziadem po prostu źle: słaby silniczek zwalnia pod lekką górkę z 70 na 50 i bardzo pomału nabiera mocy, drążek zmiany biegów źle wchodzi i szybko się wyrabia (mało doświadczony kierowca chcąc wrzucić 3 może wrzucić 1), jazda na średnich obrotach ok. 2000 odbywa się w ogłuszającym ryku... Do tego dodajmy rozwalający się mechanizm otwierania drzwi w modelu 2-drzwiowym i tragiczny stan blach, za które policja zabrała dowód rejestracyjny!
Wrażenia
2,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 55KM 40kW
[l/100km]