Silnik
: Elastyczność silnika w warunkach miejskich.
4,0
Całokształt
Ciekawy samochód do zastosowań miejskich, długa trasa nie do końca jest przyjemna, ale da się (bardzo wygodne fotele). Trwałość elementów zawieszenie, przeniesienia napędu, wnętrza i karoserii jest na wysokim poziomie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest bardzo elastyczny, nie grzeszy mocą ale w użytkowaniu miejskim sprawdza się.
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje lekko, zmiana biegów nie nastręcza żadnych problemów.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest miękkie, i odpowiednio pracuje na polskich drogach. Jego konstrukcja nie zapewnia idealnej pracy w ekstremalnych sytuacjach i bywa momentami głośno.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie najgorsza, jedynie przeszkadza tylny szeroki słupek.
5,0
Ergonomia
Jest wyśmienita.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Broblemy z parowaniem w środku, wymaga częstych wymian filtra przeciwpyłkowego. Ogrzewanie radzi sobie bardzo dobrze nawet w najgorsze mrozy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest miejsca wystarczająco, z tyło nieco ciasno jednak jak na rok i epoke pojazdu nie jest żle.
3,0
Wyciszenie
Różnie z tym bywa. Raczej przeciętnie. Powyżej 100 km/h jest już stanowczo za głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie bosko. Jazda z prędkością między 100/110 km/h daje spalanie na poziomie 5,5 litra. W mieście w zimowych warunkach niestety osiąga wyniki na poziomie 8-8,5l i to nie do końca mi się podoba. Na jednym baku na autostradzie ponad 750 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest to dobry samochód za rozsądną cenę - pod warunkiem, że samochód był zadbany, ale to doczy wielu samochodów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje wszystko działa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynie cewka imobilajzera.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 55KM 40kW
[l/100km]