Mimo kilku usterek auto jest naprawde niezastąpione. Bardzo oszczędne, trwałe (ocynkowana karoseria czyli 0 rdzy, a tłumik i akumulator wytrzymały 7 lat!), dynamiczne i niedrogie w utrzymaniu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na silnik 1.0 l. to naprawdę zrywność i moc są niesamowite. Dopiero przy 5 osobach w aucie czuć, że to tylko 1 litr.
2,0
Skrzynia biegów
Dwie wymiany uszczelniacza i kapiący płyn to już za wiele. Zdecydowany minus tego auta. Chociaż samo wbijanie biegów bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Jedyne zastrzeżenie to trochę za krótki szyberdach. Ale to i tak opcja, a widoczność w górę to już luksus.
4,0
Ergonomia
Główna wada to mało schowków i niewygodnie umieszczone przyciski do elektrycznego otwierania szyb. Poza tym - OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeden z lepiej działających systemów nawiewu. Bardzo mocna dmuchawa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej klasy to wiecej miejsca po prostu nie mogło być. Poza tym, jeżeli chodzi o odczucia pasażerów siedzących z tyłu - jest to najwygodniejsze auto tej klasy. Z przodu przy regulowanej wysokości foteli (opcja) - też ponadprzeciętnie.
4,0
Wyciszenie
Nie jest żle, ale przy np. Oplu Corsie to nienajlepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mały silnik, niskie zużycie i znośna cena części.
4,0
Stosunek jakość/cena
W momencie kupna w salonie było to jedno z droższych aut tej klasy (fakt, że w opcji Comfortline i szyberdachem)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągłe awarie elektryki (po wyłączeniu kluczyka szyby powinny opuszczać się jeszcze przez ok. 10 min. - tymczasem sterowanie przestaje działać) No i zepsuł sie zamek do schowka. Poza tym nie było innych drobnych usterek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ciągłe wycieki płynu ze skrzyni biegów i konieczność wymian uszczelniaczy popychacza.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 60KM 44kW
[l/100km]