mimo małej pojemności jest całkiem elastyczny przy wyższych obrotach. Głośniejsza praca przy szybkościach ponad 100 km/h która mija koło 130 km/h. Można jeździć tym samochodem szybciej lecz trzeba liczyć się z większyym spalaniem. Silnik cichy, bardzo ekonomiczny praktycznie bezawaryjny oczywiście Volkswagenowski:)
4,0
Skrzynia biegów
dziwnie czasem wsteczny wchodzi. Skrzynia jak skrzynia.
4,0
Układ jezdny
bardzo dobry na polskie drogi-miękie zawieszenie więc przy ostrzejszym wchodzeniu w zakręty troszke nas przechyla. Ogólnie OK.
Komfort
4,0
Widoczność
pionowa tylna szyba daje dobry widok w lusterku, choć słupki boczne z tyłu są dość grube i mogą przeszkadzać przy parkowaniu. Widok z przodu OK.
5,0
Ergonomia
doskonale przemyślane auto. Duzy jak na swoją klasę bagażnik-głęboki. Deska roździelcza czytelna i wszystkie pokrętła na miejscu. Składana kanapa tylnia bardzo przydatna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie-znakomite. Nawiewy nieco tracą moc jeśliu ustawi się położenie twarz+nogi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duża możliwość regulacji miejsca kierowcy łącznie z kolumną kierownicy. Dużo miejsca dla pasażera siedzącego z boku kierowcy. Tylnia kanapa składana:)
4,0
Wyciszenie
może troszkę za dużo plastiku przez to możemy słyszeć drobne stuki, ale auto ma 10 lat i dobrze wyciszone choć słychać dość mocno prace silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duża dostępność części zamiennych które są dość tanie jak na VW. Zużycie w normie jak przystało na silnik litrowy.
3,0
Stosunek jakość/cena
VW mimo, że "w cenie" odwdzięczają sie niezawodnością oraz małą ceną w eskploatacji. Tak jest też w przypadku Polo. Polecam!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
VW to VW - myśle że to wystarczy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto zawsze dojedzie samo do warsztatu:)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 45KM 33kW
[l/100km]