Ma go od 3 lat. Zrobiłem ok. 50.000 km i właściwie były w slniku były wymienione tylko: uszczelka pod głowicą, świece +przewody. Poze tym Sprawuje się rewelacyjnie.
5,0
Skrzynia biegów
Jeśli chodzi o skrzynię biegów - żadnych problemów. Chociać uważam że nawet w tamtych czasach skrzynia 4-biegowa w niemieckich samochodach to już zgroza!
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny może być. Chociaż saidają często amortyzatory, łożyska, nawet sprężyny - powód - polskie drogi i nic więcej, bo jakość tych elemantów jest super. Ale na to nie na mocnych.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność doskonała.
4,0
Ergonomia
Ergonomię można by było trochę dopracować ale na tą przestrzeń wewnątrz to jest naprawdę nieżle,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja jest taka sobie, Uważam że można by było zrbić to lepiej nawet na tamte czasy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę brakuje miejsca z przodu dla wyższych kierowców. Jeśli masz pow 185 cm to nie doradzam tego modelu ale poza tymOK.
4,0
Wyciszenie
Jest trochę głośno na szybkich tracach. Powód - 4-biegowa skrzynia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód jest naprawdę ekonomiczny. Ceny częsci zamiennych są do zaakceptowania. Chyba najtańsze z niemieckich.
4,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakośc / cena jest dobry, Polo jednak jest trochę za drogi. Nawet starsze roczniki.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIezawodność do zaakceptowania.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 45KM 33kW
[l/100km]