Polówka ma przebieg 260000tys Jest to raczej prawdziwy przebieg ponieważ kupiłem od znajomej a ona go sama sprowadziła.Oprócz wymiany oleju i filtrów wymieniłem świece żarowe .Śilnik jest przeciętny.Bierze około 1,3l oleju na 9000tyś km.Jeżcze raczej ekonomicznie zawsze do 100km/h nie zachwyca ale nie jest najgorszy.Ja nic w nim nie grzebałem i znajoma też.
3,0
Skrzynia biegów
W skrzyni wymieniłem olej.Przyznam że sprawiło mi to troche problemów ale poradziłem sobie.Na 5 biegu słychać dziwny świst.Oprócz tego odgłosu nic jej nie dolega.Synchronnizatory raczej dobre bo biegi głatko wchodzą i co najważniejsze nigdy nie wypadają.A zapomniałbym łożysko oporowe jest do wymiany ale nie zamierzaw w najbliższym czsie tego robić.Słychać je tylko na luzie.
3,0
Układ jezdny
Wymieniłem tylne amory przy 240000tyś.Od nowośći nie były wymieniane a auto jeżdzi już po Polsce 200000tys.(Przy sprowadzeni niał 60tyś i 2 lata)Z przodu wumiwniłem jeden wachacz.Ale szykuje mi się wymina gów w tylnej belce ponieważ ma już luz.A i tylne łożyska w kołach szybko się zurzywają ale to chyba przez to ,że są stożkowe.
Komfort
2,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zdarzyła mi się awaria łożysk w nawiewie.Ale po za ym jest ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest raczej niezawodne.Po za tym jak to w starych VW skrzypią plastiki.Ale to podobno dolegliwość tej Polówki.Ale nigdy mnie nie zawiodła.A zapomniałbym nie wiem czy to u wszystkich ake badzo szybko zurzywa ni się pasek alternatora .Zmieniłem koło pasowe alternatora i nadał .Zwrwał już mi 2 paski.Zawsze w zapasie jedem wożę.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D 48KM 35kW
[l/100km]