Silnik
: Spalanie, Nie jest dynamiczny, ale eksploatacja to tylko 400zł na rok, to tylko OC. A rocznie robię nim 20tyś km
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja, jak kupiłem przy 210 tyś to zmieniłem sprzęgło, rozrząd, szczotki w rozruszniku
i świece żarowe. Od tej pory zrobiłem ponad 70 tyś
nic się nie dzieje.
Ważne aby wymieniać olej co 7500 km. Ja jeżdzę
na platinum semisytetic. Olej weźmie od wymiany do
wymiany 0.5 litra. Także nie narzekam.
Gdy wymienione świece, pali w zimie, nawet na -27 stopni, oczywście nie od razu, ale za 5 razem nie ma problemu.
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba delikatnie wbijać 5, te skrzynie tak mają
5,0
Układ jezdny
Żadnych problemów, choć rok temu po naszych drogach
musiałem wymienić amortyzatory
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonale, ale gdy nie grzeje trzeba wymienić
termostat i przyczepić rurę pod kierownicą do nagrzewnicy, gdyż może lecieć zimne powietrze.
Jeśli to się wykona, gorąco nawet w -27 stopni. Testowałem wczoraj.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W końcu to nie wielka limuzyna
3,0
Wyciszenie
Trochę głośno, ale da się żyć
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie nigdy nie przekroczyło 5 litrów.
Jak jechałem na długiej trasie to na baku zrobiłem 1200 km, to mój rekord, ale jechałem 70 na godzinę.
Ale generalnie średnio to 4,5 litra w cyklu mieszanym.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Zawsze wszędzie dojechałe, a jeżdzę od Berlina (już niestety nie do centrum) aż po Pragę i Warszawę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D 48KM 35kW
[l/100km]