kupilem za 6 tyś , gaz 1700 zł, za te kase przejechałem juz ponad 100tys, poza zwyklymi kosztami eksploatacyjnymi - jakies 100zł na uzywana pompe paliwa, i 50 zł na jakies gumy.
Wrażenia
5,0
Silnik
zalozylem 3 lata temu gaz, zrobile juz ponad 100 tys km i tylko pompe wymieniłem. Ten silnik to złoto!!
2,0
Skrzynia biegów
nie wiem jak jest w inych ale w moim mozna mieszaj jak w garnku, bez traningu nie pojedziesz.
3,0
Układ jezdny
troszke za twady, cizko sie kreci bez wspomagania a to takie male autko
Komfort
4,0
Widoczność
nie mam zastrzezen
3,0
Ergonomia
jak na te lata to nawet wszystko pod reka
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewa po 5-6 km , mam szyberdach wiec latem fajnie wieje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na te klase to da sie przezyc , gorzej z tylu - uwazam ze to auto dwuosobowe plus piesek
3,0
Wyciszenie
1991 r wiadomo
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rekord 6l gazu na setke srednio w trasie 7-7.5 miasto 8 , na trasie ponad 110- 9 l
5,0
Stosunek jakość/cena
VW króluje i nikt nie zaprzeczy, nie ma lepszych aut, bardziej niezawdnch. mialem pasata 1986r diesla, blacha zgnila a silnik jezdzi do dzis regularnie na trasach polska-austria. Nie do zdarcia.Nie kupie innej marki. Mialem citroena BX - bez porownania. Tylko VW i zaden inny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zadnych problemokw bo elektryki bra
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 3 lata - tylko pompa palwiwowa plus bierzace wydatki - olej filtry..
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 55KM 40kW
[l/100km]