Jest dobrze,niestety. Nie przepadam za tym samochodem, Drewnialdo-to jest najłagodniejsze określenie jakim go obdarzam. Golas-wyposażenie szczątkowe jak w 126P.Ale nezawodności mu nie można odmówić. I to mimo modelu "składak" w dodatku bitego przodem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Lekki samochód, dość elastyczny silnik-to robi swoje
5,0
Skrzynia biegów
żadnych problemów ani wycieków
5,0
Układ jezdny
twardy i wytrzymały
Komfort
5,0
Widoczność
wszędzie dookoła szkło (wersja kombi)
3,0
Ergonomia
niby wszystko pod ręką,ale czegoś się wiecznie szuka, sygnalizacja włączenia świateł przeciwmgielnych czy ogrzewania tylnej szyby jest w przyciskach zamiast pośród kontrolek na desce
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w lato i na wiosnę wentylacja ok, w zimę tragedia, za słaby nadmuch na szybę po przejściu przez nagrzewnicę.Nagrzewnica czyszczona(info dla niedowiarków)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, z tyłu...no cóż-van to to nie jest, ciasno (nie jestem olbrzymem i już przy moim ustawienu fotela nie ma z tyłu miejsca na nogi) Stanowczo nie polecam kierowcom powyżej 180cm wzrostu. Jeszcze jeden mankament-niższe osoby (kierowcy) mają problemy z wysiadaniem z przodu jeśli przysuną fotel tak,żeby było im wygodnie. Ale to akurat wada wszystkich niemieckich samochodów z tego okresu produkcji
3,0
Wyciszenie
silnik w miarę cichy,ale powyżej 80 km/h nie otwierać szyb-strasznie huczy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto jeździ prawie wyłącznie w mieście na odcinkach 5-7 km, więc silnik jest wiecznie niedogrzany.Z tego powodu spalenie nie należy do najniższych ok 9-10l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem w cenie dobrze zjeżdżonego malucha a oprócz benzyny praktycznie nic nie dokładam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez dwa lata wymieniłem jeden wahacz i przełącznik od światel. Ciągle za to mi się sypie przełącznik od spryskiwaczy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 55KM 40kW
[l/100km]