Inne
: Niskie koszty eksploatacji i mała awaryjność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Problemy z przekładnią kierowniczą
3,0
Całokształt
Kupowałem autko miejskie, żeby przekulać się nim dwa lata - spełniło swoje zadanie, jestem zadowolony, wsiadam i jadę, bez zbędnych ceregieli
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik stosunkowo trwały, dobrze współpracuje z LPG, nie cieknie, odpala w największe mrozy, jedzie... W mojej ocenie silnik jest słaby, trzeba go wysoko kręcić, dość hałaśliwy. W obsłudze prosty jak budowa cepa, wiele rzeczy można zrobić we własnym zakresie. Elastyczność, to duże słowo, choć całe miasto można przejechać na 3 biegu, pod warunkiem małego ruchu, kultura pracy na bardzo wysokim poziomie biorąc pod uwagę archaiczną konstrukcję, wiek i przebieg
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą, skrzynia działa, ale o jakiejś precyzji, to trudno mówić, może to kwestia egzemplarza, ale właśnie konkretny oceniam;)
3,0
Układ jezdny
Problemy z maglownicą, bez wspomagania, kierownica kręci się z wielkim oporem, nie trzeba na siłownię chodzić. Trwałość zawieszenia naprawdę duża. Zawieszenie bardzo sztywne, co w połączeniu z polskimi drogami może doprowadzić do wypadnięcia wszystkich plomb...
Komfort
3,0
Widoczność
To tak małe auto, że widać wszystko i w każdym kierunku... Lusterka boczne są, ale cofać na nie bardzo trudno, resztą jak w większości osobówek.
3,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, tylko włącznik awaryjnych jakoś tak bezmyślnie umiejscowiony... Fotele beznadziejne, niewygodne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam szyberdach, więc zaliczam to na plus, a zimą ciepło się robi po dosłownie kilku chwilach.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma czegoś takiego jak przestrzeń, ale decydując się na taką pierdziawkę zdawałem sobie z tego sprawę. Nie jestem wysoki, siedzi mi się całkiem dobrze.
3,0
Wyciszenie
Na wolnych obrotach całkiem nieźle, przy 2 tyś. obr. słychać silnik, powyżej trzech boję się, żeby nie eksplodował...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam LPG, jeżdżę za grosze...
3,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem dwa lata temu 4 tyś, nie dołożyłem zbyt wiele, więc uważam, że warto było. Nie wiem czy go sprzedam, bo za 1500 go nie oddam, a nie sądzę, żeby ktoś dał mi za niego tyle, ile jest wart.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest wymagającym samochodem, miałem kłopot z termostatem, ale wymiana trwa 15 minut, a sama część najlepszej marki 40 zł, poza tym nic.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana uszczelki pod głowicą, ale to chyba z mojej winy, bo dałem mojej pani autko, a ona nie zwróciła uwagi na temp. silnika i troszkę go przegrzała, ale po wymianie jest ok, a koszt to 350 zł - uszczelka + robocizna
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 55KM 40kW
[l/100km]