Karoseria
: JEDEN PLUS TO FOTELE RECARO BYLY NIEZLE POZATYM SLABIUTKO
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: niedporacowany ,przegrzewa sie ,nierownomierny , leje sie i plai olej
Przeniesienie napędu
: slaba skrzynia ,szybko pada mechanizm roznicowy i 2 bieg
Karoseria
: sporo dupereli ale upierdliwe
3,0
Całokształt
WERSJA G40 TO NIEPOROZUMIENIE ,AUTO NIE NADAJE SIE DO SPORTU CHYBA TYLKO NA ZLOTY ZEBY STALO ............NIEDPORACOWANY SILNIK , MALO OSPRZETU PRAWDZIWE SPORTOWEGO ,SKRZYNIA TO PORAZKA ,ZAWIAS CHYBA Z LAT 70,PRZEREKLAMOWANY ,,,,,JUZ 1.3 GT SERYJNE JEST LEPSZE ,,,,NIE POLECAM LEPIEJ KUPIC SWIFTA GTI NIZ TA PADAKE
Wrażenia
3,0
Silnik
mimo turbo problematyczny ,przegrzewa sie , nierownimiernie rozwuja moc ,
3,0
Skrzynia biegów
po regulacji jako tako
2,0
Układ jezdny
twardy jak deska w suzuki bylo lepiej,,,slaba skrzynia zero trakcji jak sie wlaczy turbo mogli by jakos blokade -szpere dac bo kola buksuja a nie kazdy lubi plaic gume .slabe hamulce szybko traca wydajnosc
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu ok ,w bok i do tylu slabo ,mogl miec wieksze szyby jak w swifcie
3,0
Ergonomia
pod reka
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
zima dostatecznie, latem katastrofa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mniej miesca niz w suzuki ,bardziej zabudowany w srodku , w
iekszy bagaznik
3,0
Wyciszenie
powyzej 100km silnik wyje slabo wyciszony
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali ile wlejesz ,suzuki palilo mniej
1,0
Stosunek jakość/cena
DUZO SIE PLACI BO TO 'KULTOWY ' VW
NIE WARTY TYCH PIENIEDZY
korozja a niby vw ,z silnika leje sie olej mimo uszczelniania, padla skrzynia jest za slaba do tej mocy , turbo nierownomiernne i padlo , chlodnica cieknie ciezko kupic do tego modelu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 G40 113KM 83kW
[l/100km]