Do miasta wystarczy na trasie dostaje zadyszki najlepiej nie przekraczać 100km/h bo jest strasznie głośno no. Mimo sporego przebiegu nie bierze oleju. Jak się rozgrzeje to go prawie wcale go nie słychać. Co najważniejsze bezawaryny!!!
3,0
Skrzynia biegów
Mam skrzynie 4 biegi są długie, ale na trasie brakuje 5. Czasami ciężko wrzucić jedynkę i wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie raczej twarde ale za to odporne na polskie drogi, bardzo prosta budowa zawieszenia z tyłu belka a z przodu mcperson, słabą stroną autka są złabe wachacze szybko się wykszywiają. Części taniocha ale ciężko dostać.
Komfort
5,0
Widoczność
polowka ma duze szyby i wszystko doskonale widać, siedzi się dosyć wysoko, troche małe lusterka.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, do niczego nie można się przyczepić, ogólnie w środku panuje minimalizm.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa, ale za to ze nie ma filtru kabinowego szyby monentalnie parują, z bocznych nawiewóć ciągle leci zimne powietrze, ten typ tak ma!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest jako tako, z tyłu można kogoś za karę posadzić i przewieść góra 30km. Ale jest dużo lepiej niż w seicento
4,0
Wyciszenie
do 100km/h idzie wytrzymać powyżej tej prędkości jest głośno, przy 120 można ogłuchnąć a co topiero przy 140:D
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nie jest dłuże średnio tak 6l, części tanie ale ciężko je dostac
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Polówke polecam osobą którzy nie wymagają dużo od auta czyli ma dojechać z punktu A do B, bagażnik jest średni 3 osoby się spakują, fotele wygodne ale mają słabe trzymanie boczne. Silniki są niezniszczalne, bezawaryje. Jak bym miał kupować jeszcze raz to z silnikiem 1.3 i 5 biegową skrzynią, 4 jest dobra tylko w mieście. Blacharsko też nie jest żle mimo 20lat na karku. Zawieszenie odporne na nasze warunki, no i części bajecznie tanie. Polecam!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 KAT 45KM 33kW
[l/100km]