tylko materiały eksploatacyjne do wymiany:filtry,olej, amortyzatory, opony, dwa tłumiki. ładownośc 410 kg a ja w swojego ładuje około tony i ciągnie 100km/h po całej Polsce. jeszcze nigdy mnie nie zawiódł w trasie
Wrażenia
4,0
Silnik
na benzynie miodzio.na gazie czasami przygasa, ale to juz 260 000 i 120000 na gazie bez ani jednej wizyty na jego przeglądzie:) olej od wymiany do wymiany, a nie te nowe diesle 1l=1000km hehe
4,0
Skrzynia biegów
4 biegi ale 150 poleci bez problemu:) sprzęgło rozwaliło sie w trasie więc wyssali ze mnie 500zł
5,0
Układ jezdny
przez 120 000 wymieniłem tylko łożysko w jednym kole i amortyzatory i końcówki amortyzatorów. Łączna kwota nie przekroczyła 500zł
Komfort
4,0
Widoczność
super
4,0
Ergonomia
wszystko po ręką
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu minus, nagrzewa sie bardzo długo, a w lato gorąco ale chyba termostat mi pada
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
śmieszą mnie opinie ze w fabii mogą podróżować tylko 4 osoby komfortowo. u na wakacje jechało 5 osób + bagaże i nikt nie jęknął nawet:)
5,0
Wyciszenie
silnik nie słyszalny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
super, średnio 7 l gazu *2zł=14zł na 100km:) zamienniki części śmiesznie tanie
5,0
Stosunek jakość/cena
brzytwa, idzie jak przecinak:)
14 zł na 100km:)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klamka od pasazera do wymiany średno raz do roku za 8 zł -sam ją wymieniam
słabe wieszaki tłumika
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na samym początku zapaliła mi sie instalacja elektryczna, koszt elektryka 50zł+150zł za oryginalny włącznik świateł który sie stopił:(
sprzęgło w trasie przy 240 000 i wyssali ze mnie 500zł ale cóż zrobić
awaria skrzyni przy 260 000 ale na dwóch biegach wróciłem 160km do domu:)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 45KM 33kW
[l/100km]