Bardzo pozytywne auto , nie rzuca się w oczy , rozwiązania techniczne nawet dzisiaj robią wrażenie , prawdziwe auto dla konesera motoryzacji , już drugiego takiego nie będzie VW , nie ma chyba nic przyjemniejszego niż odpalić V10 włożyć ciemne okulary i jechać przed siebie , dźwięk silnika ,osiągi , oraz prowadzenie to czysta przyjemność i kwintesencja prowadzenia luksusowego samochodu , porównując VW ,BMW 7 , Mercedesa S Classe i Audi A8 powiem szczerze , ze nie brakuje niczego , bo to auto ma po prostu wszystko , a nawet dał bym cztery gwiazdki z plusem za odwagę i pomysł stworzenia takiego samochodu !
Wrażenia
5,0
Silnik
Tutaj komentarz jest zbędny , po prostu ekstraklasa , kultura pracy , osiągi , dźwięk to majstersztyk ! 750 Nm 313KM przerażają , do tego spalanie podczas jazdy na autostradzie z dopuszczalna prędkością jest między 8/9 l , tak osiem a dziewięć litrów w aucie co wazy 2,5t !!! I osiąga setkę w 6,9 s to dzieje się naprawdę !
4,0
Skrzynia biegów
Działa naprawdę dobrze , pomimo przebiegu 380.000km jest po prostu ok , nie szarpie nie gubi biegów , chodzi poprawnie i płynnie .
4,0
Układ jezdny
Kopia Audi A8, nie ma chyba konkurencji dla tego napędu ! Możemy różne mieć zdanie ale jedno jest bezdyskusyjne ! Zadne auto nie pojedzie tak jak to ze stałym napędem quattro !! Słyszałem ze napęd Subaru można tylko porównać do audi , osobiście nie jeździłem .
4,0
Karoseria
Aluminium i ocynk , no ok wszystko fajnie , już miałem z tym do czynienia , i tak wydaje się to nie do zniszczenia ale jednak ma to słaby punkt ! Mianowicie aluminium się utlenia ! I czasami jak widać takie dziwne bąble to właśnie jest efekt utleniającego się aluminium ! Reszta tak naorawde bez zastrzeżeń , znów porównanie do audi a8 i chyba to wkaciwy kierunek .
Komfort
4,0
Widoczność
Ogółem nie narzekam , jestem dość wysoki i nie mam z niczym problemu , widać wszysyko i nic mi tego nie utrudnia .
3,0
Ergonomia
Lubie skomplikowane auta , lubie dużo funkcji i przycisków ale tu chyba można było troszkę lepiej to zrobić , chociaż z drugiej strony nigdy nie jest nudno kiedy czegoś się szuka . Trochę tak rozwiązania jak by z lat 90 tych , ale ma to swój urok , po prostu przepych .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj powiem tak , nie znam innego auta z takim systemem , ideał to mało powiedziane , wzór do naśladowania .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190cm i w każdym normalnym aucie osobowym mam z tym problem , wiec w takim aucie nic tylko ustawić fotel odpowiednio i włączyć masaż , naorawde bardzo dobrze .
4,0
Wyciszenie
Pomimo podwójnych szyb brakuje jeszcze troche do leksusa , moim zdaniem powinno byc to tak dobrze zrobione jak wentylacja .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic nie ma za darmo , wiec w aucie które kosztowało pol miliona złotych ciężko szukać oszczędności , auto dla wymagających wymaga tez nakładu , brakuje trochę części dla tego ze to auto jest mało popularne , Taka jest cena indywidualności .
5,0
Stosunek jakość/cena
Mysle ze do kwoty 50 tys nie znajdzie się nic bardziej oryginalnego , to wszystko za takie pieniądze to po prostu urok aut marki premium , szybko tanieją a dają naprawdę duża frajdę , kocham ten segment samochodów .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak , mam go krótko jeżeli coś będzie nie tak napisze .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak , auto serwisowane prawie do końca w Aso , wszystko działa bardzo dobrze .
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.9 V10 TDI 313KM 230kW
[l/100km]