Silnik
: To auto stworzone jest do przyspieszania. Start spod świateł wgniata w fotel. Gdy kupowałem Phaetona V10 - to myślałem że jest to silnik na trasy - tymczasem najwięcej frajdy daje przyspieszanie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: tempomat, klamki keyless
5,0
Całokształt
Radość z jazdy do cena zakupu i kosztów utrzymania czynią ten samochód naprawdę wyjątkowym.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Brak problemów.
4,0
Układ jezdny
Za mało precyzyjny.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Drobnostki:
1. brak schowka na okulary - zamiast tego jest rączka kierowcy
2. chowanie lusterek w konsoli środkowej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Perfekcyjne!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najdłuższa podróż - 3800 - komfortowo z żoną i dzieckiem.
Minimalne spalanie miałem w Rosji - około 8.5 jeździłem odcinki proste po 400km. Jazda ostrożna.
Na codzień mam 11 litrów, trasa Grójec-Warszawa. Jazda przy obrotach silnika około 2500RPM.
Do 20-40 litrów dochodzi w Warszawie, gdy stoję w korku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Radość z jazdy do cena zakupu i kosztów utrzymania czynią ten samochód naprawdę wyjątkowym.