Inne
: Doskonała wentylacja i klimatyzacja. Świetna jakość audio. Komfort i samopoczucie po wielogodzinnej jeżdzie - fantastyczne.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Czuły na jakość paliwa. Gorszy olej napędowy powoduje zakłócenia w pracy. Po zresetowaniu wszystko wraca do normy
5,0
Całokształt
Auto z najwyższej półki. Konkurować może z ekskluzywnymi modelami wszystkich marek.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobra, dynamiczna jednostka, której moc zaskakuje przy gwałtownym przyspieszeniu, biorąc pod uwagę, iż ta wersja auta waży blisko 2,5 tony!
5,0
Skrzynia biegów
Płynne przechodzenie na system ręczny przy redukowaniu biegów na niższe praktycznie w 80% pozwala na wyeliminowanie hamulców.
5,0
Układ jezdny
Najlepiej trzymające się drogi auto z wszystkich, jakie miałem dotychczas
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zaskakująco dobra wentylacja. W praktyce, raz tylko zaparowały lekko szyby. Na dwa lata użytkowania to doskonały wynik.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichy samochód, jednak 5-cio litrowy Diesel przy gwałtownym przyspieszeniu słychać wyraźnie. Jednak dla niektórych pewnie takie \"mruczenie\" może być przyjemnym dodatkiem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa zaskakuje pozytywnie. Przeglądy są kosztowne, ale klasa tego samochodu i przyjemność z użytkowania niwelują tą niedogodność.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.9 V10 TDI 313KM 230kW
[l/100km]