najbardziej komfortowy i najfajniejszy europejski samochod luksusowy.absolutny majstersztyk aczkolwiek okraszony beczka pomylek technologicznych.na niedziele do kosciola tak ale na codzien to jakas masakra.porowmuje z bmw mercedesami jaguarami amerykanami i phaeton pod wzgledem spokoju deucha wlasciciela jest na ostatnim miejscu:)
Wrażenia
4,0
Silnik
dobry sprawdzony 4.2 z wtryskiem posrednim.wzglednie prosty i rozsadny w naprawach
4,0
Skrzynia biegów
6biegowy tip nie sprawia klopotw gdy sie dolozy dodatkowa chlodnice oleju i go nie gania
5,0
Układ jezdny
niesamowicie wygodny aczkolwiek czuc mase na zakretach
4,0
Karoseria
wg mnie ladna zstonowana i nierzucajaca sie w oczy.zbyt podobny do passata co obniza prestiz ale kabina przestronna i genialne fotele exclusive
Komfort
5,0
Widoczność
dobra w kazda strone
4,0
Ergonomia
obsluga dosc latwa prowadzona z konsoli srodkowej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
absolutny max - nigdy nie pasuja szyby - klima i solar pomagaja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zdecydowanie najwieksze auto w klasie sposrod europejczykow
5,0
Wyciszenie
poziom audi a8 - ten sam silnik ale wnetrze ladniejsze i fotele lepsze
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niby nie dzieja sie rzeczy tragiczne bo auto zawsze bedzie jechac ale totalny brak schematow co powoduje ze naprawa niektorych elektronicznych podzespolow przyprawia o zawal serca
4,0
Stosunek jakość/cena
za takie pieniadze trudno dostac lepsze i wygodniejsze auto ale i zarazem trudno o bardziej przekobinowane elektronicznie
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z elektryki moze sie popsuc wszystko - mialem piekny egz z malych przebiegiem i bardzo zadbany i nigdy nie zdarzylo sie zeby 100% auta bylo sprawne
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jesli sie bedzie dbalonic sie nie stanie bo podzespoly z audi glownie.wyjatek pnematyka ktoa jest inna i jest problem z serwisem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 i V8 40V 335KM 246kW
[l/100km]