Inne
: ekran dotykowy, zawieszanie się systemu co pewien czas
3,0
Całokształt
Jak dla mnie to krok w tył vs poprzedni model
Auto z tym silnikiem jest bardzo mułowate, skrzynia zbiera się bardzo powoli w automacie.
Ekran dotykowy i ukrycie w nim większość funkcji to dramat powodujący całą mase niebezpiecznych sytuacji gdy kierowca zamiast na prowadzeniu musi skupić się na znalezieniu funkcji.
Jedyne plus to więcej miejsca na nogi dla pasażerów. Bagażnik w porównaniu do starego passata jest niemal identyczny.
Plusem jest spalanie. Przy 140kmh i 3 osobach i pełnym bagażniku można spokojnie osiągnąć 6,5L.
Najgorsze jednak jest to że to auto wygląda strasznie nijako na zewnątrz, a i wewnętrz brak efektu wow. . Wręcz odstrasza
Wrażenia
2,0
Silnik
Potworny muł. Bardzo wolny i mało mocy. Zbiera się długo. Wyprzedzanie takim autem z tym silnikiem to wręcz samobójcza misja
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo późno reaguje co w połączeniu z mułowatym silnikiem daje tragiczne zestawienie
5,0
Układ jezdny
Lepszy niż poprzednim modelu. Pewniej się prowadzi
1,0
Karoseria
Design wieje koszmarną nudą
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Skumulowanie większości funkcji poprzez kran dotykowy powinno być karane. W tym aucie jest to wręcz niebezpieczne i odwraca uwagę kierowcy podczas prowadzenia auta
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bazuje na Skodzie Superb... co więcej można powiedzieć
5,0
Wyciszenie
Auto jest bardzo ciche, ale do momentu jak nie próbujemy dać max mocy z silnik ai skrzyni. Wtedy wyje niemiłosiernie. W trasie, na autostradzie przy 140kmh jedzie się bardzo przyjemnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI mHEV 150KM 110kW
[l/100km]