Jak to Volks nie zapiera dechu ale też nie szpeci. W firmie w której pracuje zakupiono niespełna 200 szt. tego modelu, niestety jak później obliczyliśmy co czwarty z nich uległ awarii przed pokonaniem pierwszego 1000 km. Najczęściej usterka dotyczyła kolumny kierowniczej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po niewielkim przebiegu 3000 mogę tylko stwierdzić że jest to jednostka cicha i dość oszczędna.
5,0
Skrzynia biegów
Na razie działa doskonale - szybko i bez szarpnięć.
2,0
Układ jezdny
Kolumna kierownicy wymieniona po zaledwie 600 km. jak się okazało nie był to pojedynczy przypadek - na ok. 200 aut usterka wystąpiła w 20szt. Najgorsza była jednak obsługa serwisowa która problemu nie widziała i była oburzona że zgłaszamy usterkę w takim cudownym produkcie tak cudownej marki...
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
Mniej więcej poziom Mondeo
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wydaje mi się że Mondeo było obszerniejsze
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężko powiedzieć bo to auto służbowe
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie oceniam
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W/w kolumna kierownicza, zdarzały się też błędy elektroniczne
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
[l/100km]