Zawieszenie
: Zawieszenie twarde i pewne , ale z DCC głośno pracuje
5,0
Całokształt
Naprawdę jeżdżąc różnymi atutami, nie żałuję wyboru.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny , cichy , śmieszne spalanie.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrana długość przełożeń.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się pewnie . Zwłaszcza w trybie sport.
4,0
Karoseria
Przeciętne malowanie zderzaków klarem
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzem
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką ułożone logicznie i prosto
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciche wentylatory
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Większy w środku niż dłuższy 508.
5,0
Wyciszenie
Mam szyby akustyczne klejone. Bardzo dobre wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po 17 tys. Wymieniona bateria w kluczyku i raz rozrząd.
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra . Chodź myślę , że 508 wychodzi dużo lepiej. Napewno jakość lepsza niż w Superbie, który chyba jest droższy. Wyciszenie , plastiki na korzyść B8 . Superb jest tylko większy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak zastrzeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
[l/100km]